fredag 15 januari 2010

Silence is golden....

Okej. sjuk igen.
Men för kanske första gången, inte I Bryssel!

Bara ett problem...

Jag trodde det var en vanlig förkylning... snuvig, hostar och lite febrig...
Tills jag öppnade käften (efter en stunds tystnad) och ut kom bara "Vääääääässsss,,,,,........ pip."

jättevackert.
Jag började asgarva av ren chock, men ut kom bara "host, host,väs,harkel,väs,host,,,,,........ pip"

Jag har fattat att jag pratar ganska mycket, och om onödiga eller konstiga saker, men aldrig så mycket som nu när jag tittar på blocket jag använt som kommunikationsmedel under kvällen...:

"Hans mest kända roll var som antingen Batman eller Jim Morisson.."
"Jag tror han heter Tom Sizemore"
"Valnöt, tack."
"Visst är det där Bubba från Forrest Gump, Han med räkbåten?"
"Kan jag få en öl?"
och två olika lappar där det står "Pacino" och "DeNiro", eftersom mamma inte kan skilja dem åt, som ivrigt slängdes upp i luften när de kom i bild, för att "hjälpa till".

(Ja, vi tittade på "Heat" på Svt.)


hosthost vääääääääss......... nu går jag ut och röker... :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar