måndag 1 mars 2010

Roliga helger och vänner!

Ja, man går och gräver ner sig i veckorna....plugg,flytt,plugg,flytt...BAH!
det tar aldrig slut, och man letar efter nåt roligare och mer hållbart!
JAG VILL HA ETT JOBB!!!

Jag är inte kräsen, jag förväntar mig inte att drömjobbet dyker upp på en gång, utan ansträngning och slit.
Men just nu tar jag vad som helst. (som inte är Donken eller torka bajs...)

Men helgerna gör det värt det.
Förra veckan fick jag hänga med min älskade bror och den ljuvliga Rombat!
Mycket slit och flytt, men mycket kul också!

Nu i helgen har jag sorterat och städat...
och haft världens mysigaste pyjamasparty (även om det bara var vi flickor som faktiskt höll på pyjamasdelen, dåligt killar!!)
Lite sång (mickis) lite dans (mickis) och lite naket (alla som sov över...och mickis)
fina bilder, långa samtal och söndagsångest.

Jag fick fina badkarsdödskallar och vin av ella och lucas, tulpaner av mamma och VÄRLDENS godaste chokladtårta av min lilla fru!
Det var även jävligt kul att träffa john igen, hemkommen från NY, även om han var ganska jetlagad..

Nu i helgen bär det av till nordligare bräddgrader- nämligen sundsvall, för BF-häng hos brorsan och svägerskan!
ska bli så jävla kul, känns som en evighet sen jag såg dom, och längtar nåt så oerhört!

God, I love you guys!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar